Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2008

είναι ο Έλληνας μεγάλο κορόιδο?


πριν 4 μέρες είχα πάει για δουλειές στο κέντρο της Λάρισας και αφού έκανα της απαιτούμενες στροφές χωρίς να φανό τυχερός κάποια στιγμή έφτασα ste μια κεντρική πλατιά και προς μεγάλη μου έκπληξη τι είδαν τα ματια μου ένα υπόγειο parking ευρωπαϊκών προδιαγραφών φτιαγμένο κάτω από την πλατιά !! έπαθα πλακα τρελάθηκα λέω η Λάρισα πήγε τελικά πολύ μπροστά!! και με ένα χαμόγελο ευχαρίστησης παρκάρω και ξεχύνομε στους δρόμους να φέρω της δουλειές μου is πέρας,μετά από μιση ώρα επιστρέφω ευδιάθετος για την τύχη μου που βρήκα τόσο γρήγορα parking και που η υποχρέωσις μου πήγαν καλά αλλα δεν ήξερα τι μου έμελλε να πάθω παο να πληρώσω στο αυτόματο και παθαίνω συγκοπή τρελάθηκα ξέφυγα μου ήρθανε δάκρυα στα ματια ... για μιση ώρα παρκαρίσματος έπρεπε να πληρώσω 4,- € καλά είμαστε σοβαρή σκέφτηκα τι τα πέρασαν τα "€υρουλακια" φιστίκια ???

Είναι ντροπή και κρίμα στις μέρες μας σε τέτοιους δύσκολους καιρούς που τόση συμπολίτες μας χάνουν της δουλειές τους να τολμάνε να είναι τόσο μεγάλοι κλεφτες ναι κλεφτες είναι λόγο ότι χρησιμοποιούν το μονοπώλιο τους από ότι πληροφορήθηκα για να πλουτίσουν is βάρος του φτωχού βιοπαλαιστή. μετά το πρώτο σοκ που έπαθα το αυτόματο μηχάνημα πληρωμής σαν νάτανε βάλτο δεν δεχόταν όσες φορες και αν δοκίμασα το 5 €ηρώ μου και αναγκαστικά να πηγαίνω στο ταμείο αφού πλήρωσα φεύγοντας ακούω πίσω μου μια οικογένεια να βρίζει ο άντρας την γυναικα μες τα νεύρα, εσύ είχες την έξυπνη ιδέα να έρθουμε εδώ μέσα πάρτα τώρα μας ξεπαραδιάσανε...κτλ.
γιατί πρέπει ο έλληνας να πληρώνει μια ζωή και όταν του τα πάρουν όλα του ζητάνε κιάλα!!!!
ΔΙΑΔΏΣΤΕ ΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: